donderdag 27 september 2007

Lekker verhaal!


Omdat ik zo lekker op dreef ben met mijn Spaans, en bijna door mijn tweede Spaanse grotemensenboek (Asesinato en el Orient Express) heen ben, ging ik van de week op zoek naar het boek der boeken in een Spaanse vertaling. Maar helaas, de ontdekking van de hemel blijkt hier niet voorradig. Tot mijn stomme verbazing zag ik gisteren wel Heleen van Royen in de etalage staan. En nog wel in de serie Grandes Novelistas. Waar moet dat heen met deze wereld.....

3 opmerkingen:

Jesús zei

last days photography competition

Harm zei

Het boek der boeken niet aanwezig in Argentinië. Dat kan er bij mij niet in. Je moet wel bij Duitse boekhandels kijken.

Pronkjuweel zei

Nou Dacu, jouw Volcan de chocolate is misschien wel wat als dessert voor het kerstdiner, jullie mogen het zelf komen maken en mislukt het dan wordt het gewoon een bombe de fiasco heb je meteen een keuzemenu. Vraag me af of er nog iets van een wedstrijd overblijft als je met 63-3 wint, neem niet aan dat de Argentijnen hier echt trots op zijn in zo'n duel zou het eerste het beste Pronkjuweelteam er waarschijnlijk ook met de titel vandoor gaan. Helaas was tante Bets wat voorbarig met de uitslag van de scripte van dochterlief, want de 2e lezer vond het weer niet goed genoeg om er een bull aan te hangen, volgende keer toch maar ff achter het adres van die 2e lezer zien te komen, want voor hem/haar geldt natuurlijk(hopelijk) niet 3x is scheepsrecht en misschien dat een klein huisbezoekje in zo'n geval wonderen doet.Hier verder alles kits, de kaarsjes kunnen weer vroeg aan en ik heb nog maar 3 of 4 sapjes te gaan en dan ben ik er alweer klaar mee, je ziet time flies bye en een jaar is niks.Hoop dat je gauw een leuke baan vindt en geniet verder nu nog maar ff van je vrije tijd, het squashen, lopen en Karina want voor je het weet ben je weer druk-druk-druk XKa