zondag 2 maart 2008

Het zijn de kleine dingen die het doen

Kijk, een overstroming hebben we natuurlijk allemaal wel eens. Dus ook in Buenos Aires. Zo’n 2 keer per jaar staat een deel van de wijk Palermo een paar uurtjes onder anderhalve meter water. Iets met de riolering of zo. Tot zover weinig bijzonders. Wat het echter onweerstaanbaar maakt om deze beelden op TV te bekijken is de muziek. Voor zover ik me kan herinneren was er bij de overstromingen in Limburg geen sprake van muziek, of het moet zwaar klassiek geweest zijn. Maar hier beschikt men over tango. En ik kan nu uit ervaring praten als ik zeg dat er geen muziek beter past bij overstromingen dan zo’n zware, dreigende tango. Indrukwekkend. Palermo is nu weer droog, maar ik kan bijna niet wachten……

3 opmerkingen:

Pronkjuweel zei

Nou Duc, dat werd i.d.d. weer tijd.
Leuek foto's trouwens en al die kinderen staan jullie goed.
Wij, Sanne en ik, komen net terug van skivakantie, waar Sanne heeft geskied en ik meer fungeerde als mobiele flappentap. Henk houdt niet van al dat geski, dus die had een weekje rust, want zelfs Hidde was vertrokken.Hoe ga je nu met je werk, zit er al wat meer regelmaat in of is het allemaal nog een beetje free-weelen ???Het was erg leuk dat jullie er even waren met de jaarwisseling, we hebben elkaar weliswaar nauwelijks gezien en gesproken, maar het idee he?!?! Volgende keer gewoon een keer een avondje opofferen voor je aller-aller-allerliefste Peettante. Ik ga er weer mee nokken, moet Henny even een fruitmandje brengen, is vandaag aan haar knie geholpen, net als Angele 2 weken geleden. Dikke kus voor Karina en tot schrijfs XKa

Pronkjuweel zei

en met het knietje gaat het inmiddels goed....het fruitmandje zie je op pronkjuweel!!!!!wij nhebben trouwens onze kerstkaart naar jullie weer retour!!!
heeft veel gezien onderweg, veel stempels enzo.zal bij tonny en ton adres nog een chequen!!
alle goeds voor jullie vanuit bussum.henny.

Henderikus zei

Hé Daco,
Heel heel lang geleden hebben wij zakelijk contact gehad, oa met een River Dance event in Rotjeknor.
Het klikte erg goed !
Wat een prachtige avonturen; de droom van elke duffe kantoorklerk in Nederland! En jij doet het.
Ik googlede toevallig op Bogaard, omdat ik Jazzdagen organiseer met Ad Bogaard in Hattem. Familie?

Anyway, ik blijf je volgen.
Henderikus Cazemier, ABN AMRO