woensdag 14 november 2007

Hacer cola...


.... is de Argentijnse uitdrukking voor in de rij staan. En dat heb ik gisteren weer eens gedaan. 3 uur om precies te zijn. Voor voetbalkaartjes. Waar jullie nog allemaal bezig zijn met de kwalificatie voor het EK van volgend jaar, is hier de kwalificatie voor het WK 2010 in Zuid Afrika al gestart. Argentiniƫ is begonnen met 2 overwinningen, en zaterdag a.s. staat de thuiswedstrijd tegen Bolivia (altijd lastig!) op het programma. Omdat je alles nou eenmaal een keer meegemaakt moet hebben, ben ik op internet gaan zoeken waar ik kaartjes kon krijgen. En de voorverkoop bleek gisteren te beginnen (gewoon 4 dagen van tevoren, niet maanden zoals in Europa). Verder zijn kaartjes hier niet per internet te koop, dus ik moest er aan geloven. Om 11 uur meldde ik me dus keurig bij de Lunapark en sloot achteraan aan. En een dikke 3 uur (2 keer zolang als de wedstrijd gaat duren) later (want natuurlijk waren er maar 2 kassa's open), mocht ik mij gelukkige eigenaar van deze kaartjes noemen. Schappelijke prijs trouwens, 60 pesos (14 euro). Nu maar hopen dat Messi er zaterdagmiddag een beetje zin in heeft..................

1 opmerking:

Harm zei

De aanschafprijs staat niet in verhouding tot de wachttijd.
Inkoppertje:
Blijkbaar is de tijd om in de rij te staan 't je (nu wel) waard!
How come?