maandag 2 februari 2009

Julia's Tango

Toen Karina in Hong Kong zat, had ik alle tijd om mijn achterstand in “Julia’s Tango” in te halen. Niet omdat het nou zulke hoogstaande TV is, maar wel om een beetje in de gaten te houden hoe het imago van Bs As via de serie in Nederland neergezet wordt. Na me een tijd afgevraagd te hebben waar het befaamde “Casa Boquero” dan wel niet mocht staan in Palermo, werd in één van de afleveringen een adres genoemd. En toen ik recentelijk in de buurt was, ben ik er toch even langsgelopen. En voor degenen die de serie niet kennen; het ziet er op TV hééééél anders uit!

1 opmerking:

Pronkjuweel zei

Ken de hele serie niet, maar dit is toch een niet onaardig huisje. Veel plezier met je aankomende bezoek uit Bussum, ze hebben al heel wat gezien van allerlei ijsbergen en gletsjers en wat warmte zal ze waarschijnlijk wel goed doen. Dikke kus voor Karina en jou van je aller-aller-allerliefste tante XKa